Структура предмета психології вищої школи.
- особистісний чинник при впровадженні
інноваційних технологій навчання і виховання у ВНЗ;
- психологічні
умови і механізми становлення майбутнього фахівця;
- пс. умови
забезпечення ступеневої системи освіти;
-
закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта
навчально-професійної діяльності;
- педагогічне
спілкування та взаємини викладачів зі студентами;
-
етнопсихологічні особливості студентів.
Предмет ПВШ:
1) організуючі
та дезорганізуючі соціальні тенденції в навчальному процесі, провідних видах
діяльності тощо;
2)
психолого-педагогічне обґрунтування методів навчання і виховання;
3)
індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вияв у між особистісній
взаємодії;
4) рушійні сили
індивідуального розвитку психіки;
5) вплив навчання і виховання на розвиток психіки
(мислення, уяви, волі, емоцій і почуттів, характеру, темпераменту, здібностей
тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар