вівторок, 25 листопада 2014 р.

Структура предмета психології вищої школи.

-  особистісний чинник при впровадженні інноваційних технологій навчання і виховання у ВНЗ;
- психологічні умови і механізми становлення майбутнього фахівця;
- пс. умови забезпечення ступеневої системи освіти;
- закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності;
- педагогічне спілкування та взаємини викладачів зі студентами;
- етнопсихологічні особливості студентів.
Предмет ПВШ:
1) організуючі та дезорганізуючі соціальні тенденції в навчальному процесі, провідних видах діяльності тощо;
2) психолого-педагогічне обґрунтування методів навчання і виховання;
3) індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вияв у між особистісній взаємодії;
4) рушійні сили індивідуального розвитку психіки;

5) вплив навчання і виховання на розвиток психіки (мислення, уяви, волі, емоцій і почуттів, характеру, темпераменту, здібностей тощо).

Немає коментарів:

Дописати коментар